Змінюється світ, змінюються бібліотеки.
Вміння знаходити і використовувати потрібну інформацію є важливим елементом освіти. Головна роль у навчанні основам інформаційних знань традиційно відводиться бібліотекам. На сьогоднішній день інформаційні знання не можна вважати повноцінними без використання комп’ютерних технологій, мережі Інтернет. Розуміючи це, наша бібліотека взяла участь та стала одним із переможців ІІ раунду конкурсу "Організація нових бібліотечних послуг з використанням вільного доступу до Інтернету” програми "Бібліоміст”.
На сьогоднішній день публічно-шкільна бібліотека - це сучасна інформаційна установа, що сприяє професійному, та особистісному розвитку навіть такого віддаленого села, як Старе Село. Одне з основних завдань бібліотеки - забезпечення оперативного доступу читачів до різносторонньої інформації. Публічно-шкільна бібліотека надає можливості для пошуку інформації людей різних соціальних верств населення і допомагає становленню та розвитку їхньої загальної інформаційної та інтелектуальної культури.Завдяки програмі « Бібліоміст» у бібліотеці працює 2 комп’ютери, принтер, сканер.
Виходячи з цього, у бібліотеці
визначені головні завдання роботи з обдарованими дітьми:
• створення максимально сприятливих умов для розвитку обдарованих дітей;
• розробка й поетапне впровадження нового змісту освіти, інформаційних,
інтерактивних технологій навчання й виховання;
• створення сприятливих умов для самозростання, розвитку творчого потенціалу
вчителів.
Організаційна робота проводиться за
напрямами.
Перший напрям. Удосконалення
творчого потенціалу вчителів.
Згідно з цим здійснюється систематична робота над розкриттям творчого
потенціалу кожного вчителя, реалізацією його здібностей, залученням до
педагогічної системи роботи з обдарованими дітьми, формування прагнення до
самоствердження.
На семінарах, семінарах - практикумах виносяться проблеми роботи з обдарованими
дітьми, зокрема: «Творчий учитель – творчий учень», «Теорія і практика
сучасного уроку», «Обдарована дитина: яка вона?»
Другий напрям. Організація роботи
з обдарованими учнями.
Усвідомлюючи, що головною педагогічною метою навчання є залучення обдарованої
дитини до неперервного процесу самовдосконалення - самовиховання, саморозвитку,
самонавчання.
Обдаровані учні постійно залучені до освітнього процесу через системне
використання різноманітних видів урочної та позаурочної діяльності.