Пошук

Вхід на сайт

Календар

«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Наше опитування

Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 170

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Друзі сайту


















Неділя, 22.10.2017, 04:40
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Бібліотека-філія с. Старе Село

Школа сьогодні

      Старосільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів заснована у 1939 році. У 1966 році закладу надано стасус середньої школи. Комунальний заклад Рокитнівської районної ради.
     Головний корпус будівлі школи введений в експлуатацію в 1988 році з проектною потужністю – 486 місця. В другому корпусі школи, де навчаються учні початкових класів, є їдальня, спортивна кімната, кабінет іноземної мови. Загальна площа всіх приміщень школи 5506 м2. Всього у школі 33 класні кімнати, в т.ч. навчальні кабінети – математики, фізики, біології, української мови та літератури - 4, інформатики - 2. Також є методичний кабінет,учительська,кімната учнівського самоврядування, спортивний та актовий зал, бібліотека, майстерня, медичний кабінет, спортивний майданчик, стадіон, їдальня на 170 місць, водогін, опалення (котельня - 2). Стан шкільних приміщень добрий, задовольняє вимогам Державних санітарних норм і правил. Щорічно проводяться поточні ремонти за рахунок бюджетних та позабюджетних коштів. Контроль за станом приміщень здійснюється постійно. В 2011 році було проведено за рахунок державного бюджету реконструкцію головного корпусу школи на суму 5,5 мільйонів гривень.
         Школа функціонує у відповідності з Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, Статутом школи.
         За результатами перевірки у серпні 2011 року комісія на чолі із заступником голови Рокитнівської  районної державної адміністрації    Г.М.Таргонським встановила, що технічний та санітарно – гігієнічний стан будівлі та приміщень НВК відповідає державним санітарним правилам та нормам.
       Всі навчальні кабінети естетично та змістовно оформлені у вираженому індивідуальному стилі відповідно до Положення про навчальні кабінети. На першому та другому поверхах створені зелені зони відпочинку, рекреації і коридори мають інформаційну навантаженість, обновлюються стенди, виставки. Є майстерня з обробки дерева й металу, актовий зал, спортивний і тенісний зали, бібліотека, музейна кімната, медичний кабінет, кабінет психологічної служби, їдальня, інші допоміжні приміщення. 
         На сьогодні системи гарячого й холодного водопостачання, каналізації та опалення знаходяться в задовільному стані, тому що регулярно здійснюється профілактичний ремонт окремих комунікацій, системи опалення. Поточні ремонти проводяться щорічно за рахунок бюджетних коштів, добровільних внесків батьків та працівників школи,  спонсорів. За останні два роки були пофарбовані стіни усіх коридорів та рекреацій, дверей, вікон, підлоги, налагоджено освітлення в приміщенні та на подвір’ї.   
       Контроль за станом приміщень із боку керівництва школи здійснюється постійно. Санітарний стан приміщень, коридорів, рекреацій шкільної їдальні достатній. Опалюються приміщення від шкільних котелень, які розміщені за 100 метрів від  будинків навчального закладу. Вище згадані приміщення визнані такими, що відповідають державним санітарним правилам і нормам, видані акти на експлуатацію кабінетів хімії, фізики, інформатики, майстерень, спортивного залу.
        Загальний стан будівель та приміщень навчального закладу відповідає високому рівню.
Проблеми:
- приміщення школи переповнені;
- є потреба добудови школи.

Зовнішня естетична культура

      Всі приміщення школи відповідають державним санітарним нормам. Територія школи відгороджена від проїжджої частини, має зелені насадження, квітники. Є відокремлена територія для занять ГПД, спортмайданчики для змагань з баскетболу, волейболу, спортивна полоса для занять з захисту Вітчизни, стадіон, асфальтовані доріжки. 
     В головному приміщенні школи розміщені державна символіка, інформаційні стенди, наочність. Кабінети озеленені, затишні, мають виражену індивідуальність.
       На території закладу розміщене основне приміщення, яке  зовні має красивий оригінальний вигляд. У 2011 році пофарбовані з зовнішньої сторони та утепленістіни головного корпусу, що теж значно поліпшило його зовнішній вигляд. За основним приміщенням розташована  теплиця. Територія навчального закладу обнесена металевою  та деревяноюогорожею. Під’їзні шляхи та прилеглі до приміщення території заасфальтовані. Навколо будівлі розбиті квітники площею 0,2 га. Неподалік від будівлі у 2009 році побудований спортивний майданчик для дітей дошкільного навчального закладу. Біля навчального закладу  розміщений  парк площею 0,5 га. За парком обладнаний шкільний стадіон із спортивним майданчиком для учнів молодших класів.
     Педагогічний колектив та обслуговуючий персонал закладу постійно працюють над створенням відповідних умов навчання, виховання та оздоровлення дітей. Навколо приміщення у навчальних кабінетах, коридорах, рекреаціях багато різних квітів, які забезпечують достатню чистоту повітря. Чистота, затишок, хороше освітлення в усіх приміщеннях та достатній температурний режим сприяють підвищенню працездатності учнів та дітей дошкільного навчального закладу.

Забезпечення сучасною комп’ютерною технікою

     Історія забезпечення комп’ютерною технікою школи починається з 1990 року, коли отримали перший кабінет обчислювальної техніки на машинах УКНЦ. В 2001 році переобладнано кабінет інформатики, 10 персональними комп’ютерами на базі процесора Pentium-3, об’єднаними в локальну мережу. Підготовлено відповідно до нормативних документів Паспорт кабінету інформатики, розроблено пакет програм з різних навчальних предметів, кабінет поповнюється ліцензійним програмним забезпеченням.Разом з тим комп’ютерний клас поступово фізично та морально застарівав. Не було можливостей для використання на інших навчальних предметах, не підтримував сучасного навчального програмного забезпечення. Тому першочерговим завданням дирекції школи стояло – обновлення комп’ютерної техніки більш потужними машинами класу Pentium-4. Після того, як нові кабінети отримали ледь не всі неповні середні загальноосвітні школи району, прийшла черга до Старосільської ЗОШ. Школа отримала новий комп’ютерний клас 15+1(пятнадцять комп’ютерів для учнів та один для вчителя).  Програмне забезпечення Windows 98. А в 2010 році школа отримала додатково новий комп’ютерний комплекс інформаційних технологій 10+1 (десять комп’ютерів для учнів та один для вчителя).Програмне забезпечення Windows ХР.
      Комп’ютерні  класи Старосільської загальноосвітньої школи приєднаний  до всесвітньої мережі Internet і об’єднані в локальну мережу.
     Кабінети інформатики відповідають санітарно-гігієнічним вимогам, про що свідчить акт перевірки дотримання санітарного законодавства Рокитнівською санітарно-епідеміологічною станцією (акт від 15.08.2007 року). У кабінетах інформатики встановлена сучасна оргтехніка (два принтери, два сканери), копіювальна техніка (1 ксерокс).
    У навчальному процесі використовується 14 сертифікованих програмних засобів. У 2008 році за бюджетні кошти був придбаний мультимедійний проектор, який постійно використовується при проведенні уроків та виховних заходів. У кабінетах проводяться уроки  інформатики в 9 – 11 класах – 38 годин на тиждень. Заняття з інших навчальних предметів проводиться по  мірі необхідності.
      При підготовці до уроків та позакласних заходів педагоги широко використовують інформацію, записану на лазерних  та змінних дисках.
      Навчавльно-виховний комплекс підключений до мережі Internet, тому вчителі мають змогу брати звідти необхідну інформацію та проводити уроки в режимі on-lain.
      За 12 років навиками  роботи  на ПК оволоділи понад 1000 учнів та педагогів школи. Протягом кількох років організовано та проводиться робота комп’ютерного гуртка для учнів 5 – 9 класів, на якому працюють школярі за напрямками: користувач ПК, комп’ютерний дизайн, програмування. При кабінеті створювався інформаційний центр, що надавав доступ до світових інформаційних баз даних, електронних бібліотек, якими користувалися учні і педагоги не тільки Старосільської школи, а й сусідніх шкіл.
     Проблему ефективного використання комп’ютерної  техніки для потреб школи майже вирішено.

Робота бібліотеки

  Бібліотекарем Старосільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів(публічно-шкільної бібліотеки)   працює  Рудик Галина Павлівна,  яка має вищу  освіту,  стаж роботи  7 років.
     Проблема  комплектування  та збереження бібліотечного фонду,  а  особливо    фонду підручників в Старосільській  загальноосвітній школі  І-ІІІ ступенів вирішується на    належному рівні, а саме:   
- ведеться сумарна книга обліку підручників та інвентарна книгу обліку художньої літератури;
- картотека надходження підручників;
- ведеться чіткий облік накладних надходження підручників;
- вилучені з фонду застарілі по програмі і зношені підручники.
        Нормативно-правове забезпечення  бібліотеки здійснюється: наявний перспективний план шкільної бібліотеки з реалізації обласної програми національного виховання учнівської молоді Рівненщини на 2008-2020рр.; нормативно-правове забезпечення функціонування шкільної бібліотеки, тощо.
       Для ефективного використання  художньої , методичної ,  довідкової літератури та забезпечення читачів необхідною для навчально-виховного процесу літературою, в бібліотеці оформлені тематичні папки, полички та книжкові виставки.
         Бібліотека здійснює найповніше інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу, надає інформаційно-методичну допомогу учням і педагогам у володінні основами наук, забезпечує широкий і вільний доступ користувачів до інформації.
         Бібліотека Старосільської ЗОШ розташована на другому поверсі основного навчального корпусу школи. Займає кімнату площею 54 кв.м.  В приміщенні бібліотеки розміщені стіл видачі книг, читальний зал на 4 посадочних місця, стелажі – 12 двосторонніх, столи – 6, вітрин – 1. Працює бібліотека щоденно, крім вихідних з 9.00 до 18.00.
         В бібліотеці встановлено 2 комп’ютери об’єднані в локальну мережу та підключені до мережі Інтернет через систему «Бібліоміст». 
       Читачів у бібліотеці 810 із них 760 учні. Книговидача становить 10900 примірників, відвідування становить 11102. Облік бібліотечного фонду ведеться в інвентарних книгах. Фонд підручників відокремлений від фонду художньої літератури.
         З учнями-читачами здійснюються індивідуальні та групові форми роботи. Проводяться бібліотечні уроки з учнями молодших та середніх класів. 
         З педагогами школи робота здійснюється переважно як інформаційна про нові надходження періодичної та методичної літератури. 
        Кожної четверті проводяться рейди з перевірки підручників, бібліотекарем школи та класними керівниками ведеться просвітницька робота по збереженню книг.
        Змінюється світ, змінюються бібліотеки. 
        Вміння знаходити і використовувати потрібну інформацію є важливим елементом освіти. Головна роль у навчанні основам інформаційних знань традиційно відводиться бібліотекам.             На сьогоднішній день інформаційні знання не можна вважати повноцінними без використання комп’ютерних технологій, мережі Інтернет. Розуміючи це, наша бібліотека  взяла участь та стала одним із переможців ІІ раунду конкурсу "Організація нових бібліотечних послуг з використанням вільного доступу до Інтернету” програми "Бібліоміст”.
        На сьогоднішній день публічно-шкільна бібліотека   - це сучасна інформаційна установа, що сприяє професійному, та особистісному розвитку навіть такого  віддаленого села, як Старе Село. Одне з основних завдань бібліотеки - забезпечення  оперативного доступу читачів до різносторонньої інформації. Публічно-шкільна бібліотека надає можливості для пошуку  інформації  людей різних соціальних верств населення і допомагає становленню та розвитку їхньої загальної інформаційної та інтелектуальної культури.Завдяки програмі « Бібліоміст»  у бібліотеці працює 2 комп’ютери, принтер, сканер.
         Виходячи з цього, у бібліотеці визначені головні завдання роботи з обдарованими дітьми: 
- створення максимально сприятливих умов для розвитку обдарованих дітей; 
- розробка й поетапне впровадження нового змісту освіти, інформаційних, інтерактивних технологій навчання й виховання; 
- створення сприятливих умов для самозростання, розвитку творчого потенціалу вчителів. 
      Організаційна робота проводиться за напрямами.
      Перший напрям. Удосконалення творчого потенціалу вчителів.
     Згідно з цим здійснюється систематична робота над розкриттям творчого потенціалу кожного вчителя, реалізацією його здібностей, залученням до педагогічної системи роботи з обдарованими дітьми, формування прагнення до самоствердження. 
     На семінарах, семінарах - практикумах виносяться проблеми роботи з обдарованими дітьми, зокрема: «Творчий учитель – творчий учень», «Теорія і практика сучасного уроку», «Обдарована дитина: яка вона?» 
        Другий напрям. Організація роботи з обдарованими учнями.
     Усвідомлюючи, що головною педагогічною метою навчання є залучення обдарованої дитини до неперервного процесу самовдосконалення - самовиховання, саморозвитку, самонавчання. 
        Обдаровані учні постійно залучені до освітнього процесу через системне використання різноманітних видів урочної та позаурочної діяльності.
         Багато інших користувачів  черпають із всесвітньої мережі Інтернет різноманітну інформацію.